Wisi IPTV - Services - AMF ELECTRONICS

Αναζήτηση
On Line Shop
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

PAY TV
 

IPTV & Vod Services

 

Yπηρεσίες Πελατών

Hotel Management


Κλήση Αφύπνισης


Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν την   τηλεόραση σαν ξυπνητήρι . Η τηλεόραση θα ανοίγει και θα παίζει είτε τον ήχο του ξυπνητηριού ή το επιλεγμένο τραγούδι, τηλεοπτικό κανάλι, ραδιοφωνικό κανάλι .


Μήνυμα Υποδοχής

Μεμονωμένο  ανά ομάδες ή ένα γενικά προσαρμοσμένο μήνυμα καλωσορίσματος, για την υποδοχή των πελατών κατά την είσοδο στο δωμάτιο. Η τηλεόραση θα ανάβει όταν οι πελάτες κάνουν check-in εμφανίζοντας το μήνυμα καλωσορίσματος.
Το μήνυμα αυτό μπορεί να παρουσιάζει μια σειρά από σελίδες ενημέρωσης, προωθητικά βίντεο. Το ξενοδοχείο μπορεί να έχει μια λίστα προκαθορισμένων μηνυμάτων υποδοχής, χρησιμοποιώντας ένα από αυτά σαν  προεπιλεγμένο, και τα υπόλοιπα ανάλογα με τους πελάτες.

 

Διάσκεψη/ Ιδιωτικά Κανάλια

Το ξενοδοχείο μπορεί να εισάγει όσα ιδιωτικά κανάλια επιθυμεί   (κανάλια συνεδριών) στο δίκτυο  IPTV του ξενοδοχείου για να χρησιμοποιηθούν από μια επιλεγμένη ομάδα δωματίων  (ομάδα πελατών), π. χ για εκείνα που έχουν διατεθεί σε σύνεδρους .

Σελίδες Ενημέρωσης του Ξενοδοχείου

Αυτή η εφαρμογή είναι παρόμοια με το Power Point δίνει την δυνατότητα στο ξενοδοχείο να εισάγει σελίδες ενημέρωσης και να τις παρουσιάζει μέσα από ένα σύστημα  π.χ. κατάλογος ξενοδοχείου, εγκαταστάσεις ξενοδοχείου, εστιατόρια, καταστήματα σε κοντινή απόσταση, κ.α. Για την δημιουργία αυτών των σελίδων το ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιήσει  εικόνες καθώς επίσης και βίντεο .

 

Επιλογή Γλώσσας

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την επιθυμητή  γλώσσα  για την περιήγηση του στο σύστημα, ανάμεσα σε 11 διαθέσιμες γλώσσες: Αγγλικά, Ισπανικά ,Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά, Ελληνικά, Τούρκικα, Ρώσικα, Αραβικά, Εβραϊκά.

Σειρά Σελίδων Ενημέρωσης

Αυτή η εφαρμογή κατάλληλη για κοινόχρηστους χώρους δίνει την δυνατότητα στο ξενοδοχείο να εμφανίσει τις πληροφορίες που επιθυμεί στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή.

 

Γονικός Έλεγχος

Παρέχει στους γονείς μέσω μιας αυτοματοποιημένης εφαρμογής την δυνατότητα της προστασίας των παιδειών τους κατά την χρήση του συστήματος, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό αναγνωριστικό που θα χρησιμοποιείται για κάθε υπηρεσία

Σύστημα Μηνυμάτων

Επιτρέπει στο προσωπικό του ξενοδοχείου να επικοινωνούν με τα δωμάτια  χρησιμοποιώντας μηνύματα κειμένου  τα οποία θα εμφανίζονται στην τηλεόραση

 

Υπηρεσία Δωματίου

Επιτρέπει στους πελάτες να παραγγείλουν οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρεται από το ξενοδοχείο άμεσα από την τηλεόραση.

Roll Text

Μια  ειδική ανακοίνωση που ορίζεται από το ξενοδοχείο θα εμφανιστεί στο κάτω μέρος της οθόνης .Κινούμενη από δεξιά προς αριστερά, όσες φορές επιλέξει το ξενοδοχείο. Αυτή η διαφήμιση μπορεί να σταλεί ξεχωριστά, σε επιλεγμένα ή σε όλα τα δωμάτια.

 

Προβολή Τιμολογίου *

Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση από την τηλεόραση σε όλες τις χρεώσεις μετά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.

House Keeping (Συντήρηση Δωματίου)

Πλήρες εργαλείο που επιτρέπει  στο ξενοδοχείο  να διαχειριστεί την κατάσταση των εξαρτημάτων στο εσωτερικό του δωματίου, όπως αξεσουάρ μπάνιου, φωτιστικά, εξαρτήματα κρεβατιού, κλπ. Συνεπώς, οποιαδήποτε περιστατικό μέσα σε ένα δωμάτιο, όσον αφορά τα εξαρτήματα που αναφέρονται στην λίστα, θα ειδοποιήσει το προσωπικό συντήρησης, έτσι θα μπορούν να  έχουν επίγνωση της του προβλήματος και να το λύσουν  στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.

 

Γρήγορο Check-out *

Ο επισκέπτης μπορεί να επικυρώσει τιμολόγιο του απευθείας από την τηλεόραση και στην συνέχεια, να εκτελεί το check-out από το δωμάτιο, αποφεύγοντας τον συνωστισμό στην ρεσεψιόν  τις ώρες αιχμής.

Mini Bar Κατανάλωση

Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα αναφέρει μέσω της τηλεόρασης  όλα τα ποτά που μπορούν να χρησιμοποιούνται από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, συμπεριλαμβάνοντας τα  αυτομάτως στο τιμολόγιο

 

Θέση Πελάτη *

Οι πελάτες μπορούν  να αναφέρουν, μέσω της τηλεόρασης, την θέση τους στις ακόλουθες ώρες, έτσι ώστε το προσωπικό του ξενοδοχείου να μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του , σε περίπτωση που χρειαστεί ώστε να  του παρέχει κάθε σημαντικό μήνυμα.

Έρευνα Πελατών

Ο επισκέπτης θα αξιολογεί  τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, μέσα από μια οικεία εφαρμογή , η οποία θα βοηθήσει το ξενοδοχείο να βελτιωθεί.

 

Βοηθητικές υπηρεσίες (κράτηση στο Εστιατόριο, Πλυντήριο ρούχων )

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία των ειδών και υπηρεσιών που προσφέρονται από το ξενοδοχείο, όπως πλυντήρια, κράτηση τραπεζιού στο εστιατόριο, παραγγελία από το μενού μαξιλαριών, κλπ.

Επείγουσα Ανακοίνωση **

Όλες οι τηλεοράσεις θα ανάψουν  δείχνοντας  στους πελάτες το μήνυμα που στέλνεται  από το ξενοδοχείο.

 

(*) Είναι αναγκαίο να υπάρξει  επικοινωνία μεταξύ του συστήματος και του Hotel  PMS (Property Management System).
(**) Μια interactive τηλεόραση θα πρέπει να εγκατασταθεί σε κάθε δωμάτιο, για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία της εφαρμογής.

 

'Εντυπο Υλικό  

 


 
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού